Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnom a figyelmed arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el a számítógépeden, hogy minél egyszerűbbé tegye a böngészést. A sütiket letilthatod a böngésződ beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszed meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattintasz, azzal elfogadod a sütik használatát. Elfogadom
Termékek Menü

Vitamin bevitel több formája gyermekünknél.

2016. 05. 21. 03:50:18

Minden szülő vágya, és egyben célja is, hogy gyermeke sikeres, boldog, kiegyensúlyozott legyen, és így növekedjen egészségesen. Sokan épp ezért mindent meg is tesznek, de sajnos ennek vonzataként sok gyógyszergyártó ezt talán túlontúl ki is használja. A gyógyszerek fontosak - tehát félreértés ne essék az előző mondaton -, de akkor és csak is akkor, amikor valóban szükségünk van rá, tehát ne tömjük feleslegesen a gyerkőcöt gyógyszeripari termékekkel. Gyermekünk egészségéhez egyáltalán nem biztos, hogy a gyógyszerek vezetnek végig a helyes úton. Alábbiakban adunk pár tippet, melyet elolvasva reméljük sokan a fejükhöz fognak kapni: „Milyen kézenfekvő”…

Az Éltető Napfény…

A nyár a legfontosabb gyermekünk vitaminháztartásának történetében. Az éltető napsütés, rengeteg D-vitaminnal tölt fel minket is miközben lányunk és/vagy fiúnk csúszdázik, labdázik a közeli játszótéren. Persze a D-vitamin őt sem fogja elkerülni. Tehát, ha tehetjük menjünk ki a napfényre, ahova vigyünk egy kis gyümölcsöt, innivalót (lehetőleg kevés ’E’ betűs termék legyen, vagy inkább ne is legyen benne) akár szendvicset is. Mikor megfáradnak a srácok, lányok adjunk nekik nyugodtan, de azért ez ne legyen egy komplex ebéd. A levegőn eltöltött idő nem csak a testnek, de bizony a szellemnek is nagyon jót tesz. Mindamellett jobban megkívánják a folyadékot, és jól esik a gyümölcs is, ami újabb vitaminokat juttat a szervezetükbe. Ajánlott támogatásként javasolnánk a kifejezetten gyermekeknek szánt Pinky terméket. Legalább 15 féle vitamin található benne.

Kiegyensúlyozott szülő kihatása a gyermekre…

Biztos mindenki észrevette már hogy mikor rossz passzban vagyunk, akkor olyan mintha a gyerek is „rossz” lenne. Pedig nem feltétlen minden esetben igaz ez. Ők sokkal érzékenyebbek ránk mint gondolnánk. Szinte azonnal észreveszik, ha hangulatunk módosul, akár negatív akár pozitív irányba is. Ezzel egyenlően az ő hangulatuk is változik, úgymond idomul a miénkhez. Nagyon nehéz lesz, de mindenképp törekedjünk arra, hogy ne legyen hirtelen kedélyingadozásunk, így magunknak és nekik is segítünk egyaránt. Boldog kiegyensúlyozott szülőnek hasonló hangulatállapotú a gyermeke.  

Beszélgessünk, játszunk velük…

A játék és az ezzel egybekötött kommunikáció rengeteg boldogsághormont szabadít fel kis szervezetükben, mely által egyéb vitamin / vitaminok is jobban érvényesülni tud/nak, így kifejtve a jótékony hatást. Nagyon meghatározhatja fejlődésüket a játékkal, főleg a közös játékkal töltött idő, így ne engedjük meg magunknak, hogy elhanyagoljuk ezt a konstruktív tevékenységet. Napi egy óra – bár jobb ha többet tudunk játszani velük – nem csak a fentebb leírtakat eredményezi, hanem azt is hogy sokkal nyugodtabban fogja fogadni a gyermek, mikor megkérjük, hogy hagyjon picit magunkra, mert épp dolgunk van. Tisztában lesz azon egyszerű ténnyel, hogy anya vagy apa most nem ér rá, de biztos hogy amikor újra „szabad” lesz, akkor játszani fog velem. Játék közben sem árt foglalkozni egészségükkel. Adjunk nekik magnéziumot, vasat melyek segítenek az oxigénellátásban valamint az immunrendszert is erősítik.

Dolgoztassuk meg kis agyukat, adjunk feladatokat nekik…

Mikor anya takarít, vagy főzi a hétvégi ebédet sokszor a lányok ott teremnek a semmiből, és azzal „traktálják” anyut, hogy ők segíteni szeretnének. Vagy apa éppen szereli a biciklit és fia már jelentkezik is, hogy szívesen szétszedne akármit is. Persze egyfajta óvó reakcióként az ember hajlamos egyből elküldeni a porontyot azzal, hogy most nem jó, majd később. Ne tegyük! Óriási élmény nekik, ha segíthetnek nekünk. Adjunk nekik olyan feladatot mely nem erőlteti meg, de nem is túl könnyű. Sarkaljuk arra, hogy gondolkozzon, törje a buksiját, picit használja izmait. Talán az sem baj, ha elfárad. A jól végzett „munka” után soha ne feledjük a vitamint pótlást. Vigyünk be proteint, B-vitamint egyaránt.

A fentieket határozottan követve hamar észre fogjuk venni a változásokat, és az eredményeket is. A furcsa talán az lesz, hogy nem csak ők, hanem mi is sokkal érzékenyebbek leszünk a kötödésre. Ha eddig véletlen kihagytunk volna valamit, vagy tényleg nem fordítottunk volna elég időd a felsoroltakra, akkor se csüggedjünk, sosem késő elkezdeni javítani.  

Hír : Alveobolt.hu (Eredeti hír)